Sayfalar

10 Şubat 2014 Pazartesi

Havuçlu Toplar


"Allah'ın size helâl ve temiz olarak verdiği rızıklardan yiyin ve kendisine iman etmiş bulunduğunuz Allah'tan korkun." (5/Mâide, 88)


Malzemeler

  • Yarım kg havuç 
  • 1 su bardağı toz şeker 
  • Yarım paket pötibör bisküvi 
  • Hindistan Cevizi 


Hazırlanışı:

  • Yarım kg. havucu soyup rendeliyorsunuz ve bir tencereye koyuyorsunuz. 
  • 1 su bardağı toz şekeri ekleyip havuçlar iyice yumuşayana kadar pişiriyorsunuz. 
  • Havuçlar biraz soğurken yarım paket pötibör bisküviyi un(ben elimle kırdım un ufak ettim) haline getiriyoruz. 
  • Soğuyan havuçların suyunu süzüp bisküvilerle karıştırıyorsunuz. 
  • Karışımdan ufak parçalar alıp, yuvarlıyor ve hindistan cevizine batırıyorsunuz. Pasta süsünede batırabilirsiniz. 

Not: Havucları yuvarlarken elinize yapışması halinde elinizi ara ara suyu batırın.


 

3 yorum:

  1. Mmmm ellerine sağlık,bütün tariflerin harika görünüyor;etli nohutunu deneyeceğim.Gerçekten pratik tariflere çok ihtiyacımız oluyor;bu arada fotoğraflar çok güzel,öpüyorum,hayırlı olsun canım:)Ayet eklemen de güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Canım kelime doğrulamayı kapat istersen,bu arada ilk üyenim,hehe:)

    YanıtlaSil
  3. tubacım evet ilk uyem sensin :)çok çok teşekkür ederim..aa evet haklısın yorum ayarlarına hiç bakmadım iyi oldu hatırlattıgın

    YanıtlaSil